czwartek, 28 sierpnia 2014

Wyjazd służbowy

Tym razem opiszę Wam mój pobyt w hotelu w Krakowie. Zwykle kiedy jadę do innego miasta nocuję w hostelach lub prywatnych kwaterach, ponieważ nie lubię wydawać zbyt wiele na nocleg. Tym razem jednak, był to wyjazd służbowy, tak więc nocleg miałam zapewniony przez firmę w której pracuję. Był to duży hotel, który posiadał wspaniałą salę szkoleniową, wynajętą właśnie na konferencję pracowników mojej firmy.

Ogólnie bardzo lubię Kraków, tak więc zawsze bardzo chętnie udaję się do tego miasta. Oczywiście wolałabym jechać w celach towarzyskich, ale sam fakt mojej obecności w tym mieście już sprawia mi radość. Cały wyjazd służbowy trwał trzy dni, tak więc dwa wieczory już po szkoleniach mogłam poświęcić na szwendanie się po mieście i odwiedzanie ulubionych lokali. Poza tym, był to dobry czas na to, by spędzić miłe chwile z moimi współpracownikami poza miejsce pracy i porozmawiać na bardziej prywatne tematy. Myślę, że takie wyjścia zawsze wpływają korzystnie na atmosferę w pracy, ponieważ pozwalają zacieśniać więzi pomiędzy pracownikami danej firmy. Dzięki temu, czas, który codziennie spędzamy razem jest przyjemniejszy, bo można zamienić kilka słów o psie koleżanki, czy np. zapytać kolegę czy jego syn już zaczyna chodzić. Sądzę, że wiecie co mam na myśli.


Ale wracając do szkolenia, muszę o tym wspomnieć, ponieważ był to pierwszy wyjazd służbowy, który okazał się naprawdę ciekawy. Interesujące wykłady i ćwiczenia, zamiast nudnych prelekcji, to dla mnie nowość. Nie jestem jakimś specjalistą, ponieważ nie uczestniczyłam w ciągu swojego życia w zbyt wielu tego typu wydarzeniach, ale ten wyjazd był naprawdę fajny. Pomijając już to, że miejsce w którym wszystko się odbywało było idealne, świetny hotel, dobrze wyposażona sala szkoleniowa, pyszne jedzenie w hotelowej restauracji... Niczego bym nie zmieniła.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz