piątek, 29 sierpnia 2014

Weekend z mamą

Nie planowałam w tym roku już więcej żadnych wyjazdów wakacyjnych, jednak jakiś czas temu, moja mama wpadła na pomysł wspólnego wyjazdu. Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam gdzieś na wakacjach z rodzicami i nie wiem co się stało, że mama postanowiła spędzić ze mną więcej czasu, czyżby stęskniła się za córką? W każdym razie, kocham moją mamę, więc zgodziłam się wyjechać z nią na weekend, pomimo tego, że padło hasło Świnoujście. Nie wiem co ją podkusiło z tym wyborem, ponieważ nie uważam, aby było to jakieś fantastyczne miejsce na spędzenie weekendu, no ale w sumie nie o miejsce przecież chodziło, a o wspólnie spędzony czas. Postanowiłam, że skoro taki wypad sprawi jej przyjemność, to nie będę stwarzała żadnych trudności.




Oczywiście mama poprosiła, żebym znalazła dla nas jakieś kwatery, argumentując tę prośbę tym, że jestem bardziej obeznana w takich sprawach, a on internet wykorzystuje sporadycznie. Zabrałam się więc za szukanie, pełna obaw, po ostatnich wydarzeniach związanych z poszukiwaniem domków na wyjazd ze znajomymi. Nie byłam zbyt optymistycznie nastawiona, z racji tego, że znowu termin wyjazdu był bliski. O dziwo, dość szybko udało mi się znaleźć kwatery, które uznałam za możliwe do akceptacji przez moją mamę, wysłałam jej link i szybko zadzwoniłam, by dokonać rezerwacji. Nie wiem czy weekendy nie są aż tak bardzo popularne w okresie letnim, czy po prostu miałam szczęście, ale byłam naprawdę zadowolona, że tak szybko udało mi się znaleźć odpowiedni dla nas nocleg.

1 komentarz:

  1. Nie ma to jak wspólny wyjazd,odżywają wspomnienia,wreszcie mamy dla siebie czas.
    Takie wypady pozostają w pamięci na zawsze,po latach jest co wspominać.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń